
Anlamanı yoxlamağın ən sadə üsulları 1. Açıq tipli suallar . Dərs açığı tipli suallardan istifadə prosesində bir-biri ilə söhbət etmək və yazmağa sövq etmək olar. Bu cür suallara uyğun cavabı “bəli” və “xeyr” olan suallardan istifadə etməmək məsləhətdir. məsələ: Düzgün qidalanmaq lazımdırmı? “Bəli” və ya “Xeyr”. Təbii ki, bu tip suallara çox vaxt “bəli” deyə cavab verirlər. Dərsdən sonra onlar mahiyyətcə də çox vaxt etiraf edirlər, çox zaman verilən sualların fərqində olmurlar. Bunun üçün də bu tip suallar elə qurmaq lazımdır ki, ən düşünmək, araşdırmaq, yazmaq, araşdırmanı az 2-3 cümlə ilə ifadə etm ək zərurətini duysunlar.
2. Refleksiya etmək. Dərsin son 5 dəqiqəsi ərzində ondan tələb etmək lazımdır ki, dərs proses nəyi öyrəndiklərini, hansı bacarıq və vərdişlərə yiyələndiklərini barda 3-4 cümlə ilə yazılı şəkildə ifadə etsinlər. Eləcə də bu biliklərdən və həyati bacarıqlardan necə şəkildə istifadə etmək mümkün mülahizələrini irəli sürsünlər.
3 . Viktorinalar. Dərsin sonunda mövzu ilə maraqlı və əyləncəli suallar mahiyyəti viktorina keçirərək anlamanın mümkün etmək olar.
4. Ümumiləşdirmə. Zəhmət olmasa bizimlə əlaqə saxlayın. yekulaşdırmanı keçirsinlər. Bu şifahi, vizual, yaxud da başqa bir yolla həyata keçirilə bilər.
5. Əl siqnalları . Əl siqnalları ilə birlikdə dərs boyunca konini anlamaqdan asılı olaraq. Dərsin bütün şəraitlərdə əlləri bəzi müəllimə anlamaq üçün işarələr edə bilərsiniz. 5 barmaq ən yüksək səviyyədə,1 barmaq daha aşağı hesab olunur. Hindustan al.
6. Cavab kartları . Vaxtdan istifadə və istifadənin hamısının eyni vaxtda qiymətləndirilməsi ücün təcrübə metoddur. Gəlin üz-üzə baxaq ki, sənətlərdən və lövhələrdən istifadə edilir. Bu üsulla müəllimin fərdi öyrənilməsi vaxtından optimal istifadə edə bilməsi mümkündür.
7. Dörd künc . Bu, öyrənmənin səviyyəsini bilən ən maraqlı və ya cinal üsuldur. Bu üsulla dərs 45 dəqiqə daim oturaq vəziyyətdə qalmaqdan xilas olur və müəllimin monitorinqi altinda dərs prosesi boyunca hərəkət etmək şansı qazanır. Sinfin 4 küncü müəllimə işarə edir. 1-ci künc “razıyam”, 2-ci künc “razı deyiləm”, 3-cü künc “qismən razıyam”, 4-cü künc “əmin deyiləm” adlanır. Müəllim hər hansı bir fikir yürüdür və ya irəli sürülmüş mülahizəyə öz münasibətini bildirir. Şagirdlər günahkar tərəflərə doğru hərəkət edir və seçdikləri tərəfə görə müəllimlərin söylədiklərinə münasibət bildirirlər. belə, müəllimin dərkini əyləncəli və maraqlı şəkildə üzə çıxarır.
8. Düşün-cütləş-bölüş. Şagirdlər qoyulmuş problem bir neçə dəqiqə düşündülər. Daha sonra öyrəndiklərini bir öyrəndiklərini öyrənməklə cütlər öz görünüşünü əldən verməmişdən qabaq aralarında davam edirlər.
9. Xorla oxu. Şagirdlər ideyanı və ahəngi məqsəd üçün mətndən bir parça seçirlər. Sonra seçilmiş parçanı müəllimlə birlikdə ucadan oxuyurlar. Bu onlara cəld oxu vərdişlərini aşılamağa, sual və ya mətnlərin oxunuşu start fərqi ayırd etməyə, bəzi frazalları, diaqramları və digər nitq etik tlərini düzgün tələffüz etməyə kömək edir.
10 . Bir suallı viktorina . Müəllim xüsusi bir məqsədlə bir sual tərtib edir. Elə bir sual ki, bir və ya iki dəqiqə ərzində cavablandırmaq mümkün olsun. Şagirdlər sualı cavablandırdıqdan sonra müəllim cəld və asan şəkildə yazılı cavablara baxaraq qiymətləndirmə apara bilər.
11. Sokrat seminarı. Şagirdlər bir- həll, sual qoyulmuş problem və ya seçilmiş mətn suallar verirlər. Bu suallar arasında geniş bir müzakirə yaradır. Müzakirə yeni-yeni suallar doğurur və bu suallar cavabl andırmaq zərurəti yaranır. Bu üsulda sual vermək, müzakirəni mövzuya dogru istiqamətləndirmək, bir-biri ilə əldə etmək və yeni bilikləri aşkarlamaq vərdişləri aşılayırıq.
12. 3-2-1. Uşaqlara dərsin sonunda bir şəkildə 3 əlavə edilmiş suallara cavab verərək öyrəndiklərini öyrənənlər:
1. Dərs öyrəndiklərim haqqında 3 məlumat
2. Mənə maraqlı gələn 2 məlumat
3. Məni maraqlandıran 1 məlumat
13. Çıxış bileti: Dərsin sonunda hərəsi bir vərəq götürür və öyrənilən mövzu haqqında bir cümlə ilə bir fikir yazırlar. Fikirləri oksuyan müəllimlərin mövzunu nə məsələyə qavradığını göstərir.
14. Düşüncələr jurnalı . Şagirdlər üçün bir qeyd dəftəri tuturlar. Dərs qalan, hərəkətlər, onlara nəzarət strategiyalar, təhlükəsizlik tədbirləri, həmçinin qeyd olunur. Hər dərsdən sonra müllim şagirlhərin refleksiya jurnalını oxuyaraq onların müvəffəq ola bildikləri və onların bilikləri və burle Bacarıqla stock e Dir.
15.Qələm +kağız. Şagird öz əldə etmək bilik və bacarıqları qiymətləndirmək üçün hesab +kağız üsuldan istifadə edir. Müəllim qabaqcadan fərqli suallar verir. Şagird öz vərəqini və bir qələm götürüb sualları cavablandırır. Müəllim araşdırmadan sonra şansın fərdi inkişafını izləmək üçün əldə edilir və təlim prosesinin gələcək istiqamətlərini təyin edir. Həm də, həm də müəllim qarşıya qoyulmuş məqsədə hansı problemin çatdığını özü müəyyən edir. Bu formatlaşdırma metodu təşkilati təşkilat və ya nailiyyət üçün seçim etmək vacib deyil.
16. Qəsdən səhv idarə etmə . Müəllim dərsləri mövzunu yanlış bir şəkildə işçilərə təqdim edir. Öz fikir mübadiləsi ilə razılaşdıqlarını araşdırmalar və araşdırmalarla bağlı cavablarını əsaslandırmaqlarını xahiş edir. Məsələ: Mövzu “Qidalanma”. Müəllim sinfə üz tutaraq dərsi belə başlayır: Məncə gündə 3 dəfə qidalanmaq vacibdir. Amma nə yeyəcəyimizin heç bir təhlükəsi yoxdur. Siz necə düşünürsünüz? və s. Fikirlə razılaşmayan düşünmələrini əsaslandırmalı olurlar.
17. Analoji fikirvermə . Dərsin səviyyəsində, əsasən də tədqiqat zamanı müəllimi yönləndirmək üçün bəzi analoji ideyalar verə bilər. Məsələn: “Bitkilər susuz yaşaya bilməz, cünki ---------------- “Şagird bu analoji hesablamaları sistemləşdirə bilər.
18. Yaşıdını məlumatlandırma . Dərində anlamanın səviyyəsini nə ən optimal üsullardan də bu metoddur. Hər bir şagirddən yanındakı yoldaşına dərsdən öyrəndiyi yeni biliyi öyrətmək istə. Bu prosesdə sürətli konsepti düzgün qavrayıbsa, onu yoldaşına öyrətməyi bacaracaq.
19. Edə bildiklərini və bildiklərini ayır. Dərs prosesinin sonundan sonra diaqram qurula, və ya da dərsin konseptini əks etdirən plan qurmaqla dərs boyunca nəyi nəticə ilə və eyni zamanda nəyi düzəldəcək. Bu heç də səsləndiyi qədər asan bir proses deyil. Şagirdlər yaranır, həqiqətən olmur, nəyi bilib, nəyi bilənlərin fərqində belə. Bu strategiya araşdırması tanıma və idarə etmələrini forma şəklində. Müəllim beləliklə onların öz mövqelərinə sahiblərini zəif və güclü tərəflərini saxlayır.
20. Yararlı et. Dərs nəsrində yoxlama test dərsinin gedişini tənzimləmək olar. Bu yoxlama zamanı məlumatların izah edilməməsinin davam etdirilib-dirlməməsi, dayanıb yenidən, da orada 3 dəqiqəlik əlavəata başlamaq kimi bilər.
Qiymətləndirmə dərsinin ən vacib ünsürlərindəndir. Bunu prosesində ən az 3 dəfə cəld və maraqlı şəkildə əldə etmək bacarmaq lazımdır. Müəllim nəsrində yaradıcı olmalıdır. Qiymətləndirmə apararkən bir üsuldan təkrar istifadə edilə bilər. Müxtəlifliyə ehtiyac lazımdır. Qiymətləndirmə üsulları və alətləri şagirlər üçün maraqsız və yorucu olmamalıdır.
200 ildir dünyanı heyran qoyan Finlandiya təhsil sistemi .
200 ildir dəyişməyən Finlandiya təhsil sistemi nailiyyətləri ilə dünyanı heyran qoyur. Deputatlar başlarını sındırıb axır ki, araşdırmalar maliyyə ilə sınağa çəkərək təhsil sistemində “klü islahata” nail oldular. Baxmayaraq ki, Azərbaycanda təhsil sistemini bəyənirlər. Araşdırmalarımızın birində məlum olmuşdu ki, danışdığımız deputatların uşaqları, nəvələri ən pis halda özəl liseylərdə, ən yaxşı halda Av ropada t əhsillər. Əsas ortada başqa bir şey yox idisə uşaq pulunu bərpa etdi, 100 manat təyin etdi, dərs buraxan şəxsə həmin vəsaitdən istifadə etmək lazımdır. Bu, daha ədalətli olardı. Deputatlar fəaliyyətlərə lobbiçilik edirlər, bundan xəbərimiz var. Daha çətindən başlamaq olar. Məsələ, qərarlar səbəbi ilə başımızı Fin təhsilinə yönəltmək üçün sinayırıq? Dünyanın nümunə götürdüyü ən yaxşı sistemdir. Bizdə deyirlər ki, müəllim dərsini keçir. Vacib olan dərs keçmək deyil, əsas öyrətməkdir. Reytinqlərdə Sinqapur, Cənubi Koreya, Yaponiya, Kanada, İsrail, ABŞ, Yeni Zelandiya, Britaniya, İrlandiya, Avstraliyada təhsil səviyyəsinə görə sıralardadır, amma Finlandiya hadisələridir. tə hsil sistemini dedikdə hər kəs donub baxdığı ölkədir.
Fin duşuncəsi: oxumağın yeri məktəbdir.
Burada usaqların məktəbdə dövlətin gənclik və təhsil siyasətinin ugurudur. Fin təhsil sistemində təbiət elmləri, riyaziyyat, humanitar elmlər, incəsənət, idman və praktika da çox vacibdir. Fin uşaqları bağça və ibtidai siniflərdə oyunlar oynayır və zövq zövq öyrənirlər. Müllimlər də, idmanlar da riyaziyyat vəqiq elmlərdə mücərllışları öyrətməyin ən yaxşı yolunun musiqi, dram, ya da oldu gününü a. Elmi və elmi olmayan öyrənmə üsulları arasında qurulan bu tarazlıq məktəbdə xoşbəxt olmasının sehrli formuludur. Testləri idarə etmək üçün çox təhlükəli kəsb olan bəzi meyarlarını qiymətləndirmir. Aşağı məsrəflər, bolluca boş tam zaman, qısa məktəb saatları ilə akademik,
Finlandiyada məcburi məktəbə başlama yaşı 7-dir. Bu, ilk təhsilin ailədən düşüncəsinə. Uşaqlar məktəbə gedişlə piyada, ya da velosiped gedirlər. Fin mədəniyyəti müstəqil yetişməsi vacib sayır. Övladlarını aparıb-gətirən, dərs öyrədən bacarıq anlayışı yoxdur. Bəzən vacib olanda, ya da uzaqdan uzaqdırsa, bunu edirlər. 2013-cü il hesabatı ilə bağlı rəqəm 5,5 milyon olan Finlandiya cinayətinin çox az olduğu, yol qaydalarına hər kəsin əməl etdiyi, avtobusların vaxtında işlədiyi bir ölkədir. Odur ki, hər kəs uşaq məktəbə xidmətsiz qondara bilir. Fininin təhsili üzrə dərslər, 8-ci siniflərə qədər bütün şəxslərə eyni proqram tətbiq olunur, 8-ci sinifdən onların öz ehtiyacları və ehtiyaclarına uyğun dərs proqramları formalaşdırma haqlarına sahibdirlər. müəllimlər də həmçinin. Fin ibtidai sinifdə qiymət verilmir və onlar standartlaşdırılmış bir sınaqdan sonra tabe deyillər. Ölkənin sistemində sınaq stressi yoxdur, vəziyyəti, özəl kurslar, repetitorlar da onun kimi. 16 yaşlarında ölkə səviyyəsində imtahana girirlər. Müəllimlər gün ərzində sinifdə dörd saat dərslər, ancaq bütün eyni səviyyədə bacarıqlıdırlar. Şagirdlərə ev tapşırığı verilmir, finlilərə görə öyrənmənin yeri məktəbdir. Daha kiçik yaş qruplarının təlim-tərbiyəsi ilə bağlı bir çox əyləncəli qısa videomateriallar var. Siniflərdə 15, məktəbdə 20 şagird olur, çox aktiv və yetərincə yaxşı öyrənilən uşaqlar varsa, müəllimə əlavə yardımçılar da qoşulur. Zəif tərəfə dəstək verilir, üçmərhələli “şagird xilasetmə” proqramı tətbiq edilir. Uşaqlar məktəbə keflə gedib-gəlirlər, mızmızlanma yoxdur. Oyun saatı boldur.
Məktəb həm təhsil, həm tərbiyə, həm də yemək verir
Fin məktəblərində idman və musiqiyə böyük yer verilir. Əsas səhifə istifadə olunur. Amma idmanda olmaq üçün komandalar yoxdur. Rəqabət, üstünlük əldə etmək fin dəyişikliyə qarşı çıxmır. Finlandiyada özəl məktəb və təhsilə dair hər şey yenidən qarşılanır. Məktəblər bir-birləri ilə rəqabətdə olmur, təkrar həmrəylik göstərirlər və dəyişdirmələri demək olar eynidir. Finlilərə görə “təhsil hər kəsə görə”. Bərabərlik anlayışına fövqəladə dəyər verilir. Zəka və bacarıqları nə olur-olsun, bütün uşaqlar eyni siniflərdə oxuyurlar. Məktəbdə günorta yeməyini dövlət təmin edir və bunu hər məktəb üçün eyni şəkildə və yüksək keyfiyyətlə təqdim edir. 6-7 yaşlı uşaqlara əlavə xidmət edilir, alınır ki, onlar gün boyu qaçıb-oynayır, enerji xərcləyirlər. Ətraf allergiyası olan uşaqlara, bir nəfər olsa belə, ayrı yemək hazırlanır. Uşaq məktəbdə həm təhsil alır, həm oynayır, həm də qidalanır. Bufetlərdə yalnız su, süd və meyvə satılır. Ölkədə təhsildən əvvəl, insanların təhsil ehtiyaclarının qarşılanmasının əsas şərt olduğu qanunlarla tənzimlənir. Ev alınıb.
Siniflər ev tərzində dekorasiya olunur, “quraraq-yaşayaraq öyrənmə modeli”nə uyğun sahələr mövcuddur. Bu səbəblə fərqli evdən məktəbə gəlincə fərqli bir mühitə düşmüş kimi olmurlar. Eynilə evində olduğu kimi dərsisə kresloda oturaraq, istərsə yerdə çömələrək dinləyir. Dərs vaxtı diqqəti çəkmədən gəzinmək sərbəstdir. Əgər bir sinifdən heç səs çıxmırsa, partalarda oturur və qalxmırlarsa, o müəllim orada sorğuya çəkilir. Çünki Fin təhsilində dərslərə müəllim yoxdur, birlikdə işləmək komanda var. İbtidai sinifdə dərsdən kənar, tənəffüs üçün keçirdikləri zaman 75 dəqiqədir. Amerikada bu 27, Azərbaycanda 45, Azərbaycanda 30-35 dəqiqədir. Finlandiya səyahət də uzundur.
Müəllimlər üçmərhələli testdən keçir, həftədə iki saat savadını artırır
Bütün müəllimlərin ən az magistr var və onlar universitet təkrar yüksək olanlar arasından seçilir. Müəllim cəmiyyətdə ən hörmətli peşələrdən biridir, statusu həkim və vəkillə eynidir. Müəllim olmaq üçün üçmərhələli bir testdən keçilir. Bu yarışlarda, dərs izah etmə kimi vacib bölümlər də var. Finlandiya müəllimləri bacarıqlı-bacarıqsız olaraq mühakimə etməyən bir mentalitetə sahibdir. Çatışmazlıqları olanların yeni təlim-tədris proqramları ilə nəticəni inkişaf etdirməsi təmindir. Müəllimin aşağı performans səbəbiylə işdən atılma qorxusu yoxdur. Həftədə iki saatı ixtisasartırma təlimlərinə qatılmağa ayırırlar. Odur ki, diqqətin problemi varsa, bu, məktəb və müəllimin seçimi. Home ərtib edir. Eynisi məktəbə uyğunlaşa bilməyən, sıxılan, ya da proqram qabaqlayan uşaqlara da tətbiq olunur. Uşaqların ortalama 30% -nə təhsilin ilk doqquz ilində xüsusi proqramlarla dəstək verilir. Müəllimlərin təhsil səviyyəsini, hər cür inkişaf səviyyəsini yüksək səviyyəyə çatdırmaq və tapa bilmələri əsasları səbəbdir. Finlandiya onu nə dünya görən arasında birinci edən uğura necə, hansı səbəbə, soruşulduğunda “müəllimlərimizdir”, deyirlər.
Finlandiyada tutulan büdcənin çox hissəsi təhsil səviyyəsində özünü biruzə verir. Müəllimlər də, rəhbərlər də təxminən eyni maaş alırlar. 30% az pul xərclənir İr. Müəllimin illik maaşının 29 min avro olduğu deyilsə, əlavə artım daha azdır. Müəllim sayı NewYorkdakı qədər, amma Finlandiyada hər müəllimə düşən dəfə sayı NewYorkdakından iki yaxın azdır – NewYorkda 1.1 milyon, Finlandiyada 600 min şagird var.
“Bataqlıqlar ölkəsi”ndən “zanbaqlar ölkəsi”nə.. . Liseylərinin 66%-i təhsillərini universitetlərdə davam etdirirlər və bu, Avropa ilə birlikdə ən yüksək səviyyədədir. Finlandiya ortalama ən yaxşı və ən pis arasında fərqin az oldugu ölkədir. Fən bölümlərini seçənlər əx 16 nəfərlik siniflərdə təlim görürlər və laboratoriyalardan yüksək səviyyədə səviyyllana bilirlər. Finli gənclərin 93%-i lisey edir və bu gostərici ABŞ-a xidmət 17,5% təşkil edir. Şagirdlərin 43%-i peşə liseylərinə gedirlər. Məktəblərdə normal təhsillə bərabər peşə təhsili də verilir. Həri bitirdiyi zaman marağında peşəyə yiyələnmək olar. Amma soruşduğunuzda hər sinifdən 1-2 nəfər mühəndis, ya da həkim olmaq lazımdır, çoxu aşpaz, idarəetmə və ya xidmət sahəsində peşələr seçəcəyiniz. Fin usaqlarının həllinə praktik həll, ya da xüsusi bir güc yoxdur, adi uşaqlardır. Amma sistem kütləsindən almaslar yetişdirilir, hər bir təhlükəi və xüsusi diqqəti vurğulayır, “əsas olanı ortaya qoyur. çıxarmaqdır”lar.
Ölkədə təhsili elm kimi qiymətləndirirlər. 2000-ci ildən bəri PSA testlərində ən uğurlu ölkə Finlandiya olub. Finlilər üçün məsələ nə universitet ödənişi almaq, nə də tam məlumat sahibinə çevrilməkdir, bu barədə iddialı xalq deyil. Əsl məsələ təhsil aldığın, ya da işlədiyinə görə özünü xoşbəxt hiss etməkdir. Beynəlxalq əhəmiyyətli sınaqlarda əldə edilən böyük uğurlar, “Belə bir markanın qurulması” kimi etibarlı bir markanın qurulmasında heç bir yer yoxdur. Finlandiya elastik təhsil sistemi ilə hər il böyük fərqlə geridə qoyaraq bu potensial liderdir. Təhsil sistemi bu qədər güclü ölkə siyasətçilərinin dünyanın siyasi liderliyinə iddiası yoxdur. Onlarda rifahın alətlərinə daxil olurlar, enerji təsir edən siyasi fəaliyyətlərdən uzaq dayanırlar. Bu səbəblə Avropada-yoxsul ayrı-seçkiliyinin ən aşağı, kütləviləşməsinin demək olar ki, kütləvi bir ölkədir. “Bu hər bir ölkədə bir şey təhsil üçündür” demək olar. Finlandiya təhsil sistemi son 200 ildir belə işləyir və dəyişikliyə uğramayıb. Sadəcə ABŞ-la, nüfuzuna görə belə bir şirkət sahibi olan təhsil sektorunda zirvələrdədir. Rus yazıçısı Qriqoriy Petrovun Finlandiya haqqında “Ağ zanbaqlar ölkəsində” kitabı təhsil sisteminin bir ölkəni necə dəyişdirdiyini, iki əsr əvvəl müstəqil olduğunu olduğunu qazanan və hər tərəfi bataqlıq olan ölkənin “xoşbəxtlər ölkəsi”nə çevrildiyinin ən gözəl nümunəsidir. “Açıq dərslərin qurulması, araşdırma və araşdırmalar Qaydalar”
Tədris Mərkəzinin “2” dekabr 2015-ci il tarixli 159504010021840 nömrəli əmrinə 1 saylı Əlavə Açıq dərslərin qurulması, qurulması və qiymətləndilmə əsnasında Qaydalar
1. Ümumi müddəalar
1.1. “Açıq dərslərin qurulması, araşdırma və araşdırmalar Qaydalar”
(bundan sonra - Qaydalar) Azərbaycan Respublikasının “Təhsil haqqında” Qanununa,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2002-ci il 5 iyun 90 nömrəli tarixi
ilə edilmiş “Azərbaycan Respublikası Vergilər Tədris Mərkəzinin
Əsasnaməsi”nə, Vergilər 24 iyun 2014-cü il tarixli 1417040100758700
nömrəli əmri ilə seçilmiş “Azərbaycan Respublikasının Vergilər üzrə tədrisi
konsultasiyası”na və “Dövlət vergi orqanlarının vəzifəli şəxslərinin peşə hazırlığının təşkili
Qaydaları”na, də başqa normativ-hüquqi aktlara uyğun olaraq hazırlanmışdır.
1.2. Qaydaların əsaslı açıq dərslərin planlaşdırılması, qurulması,
qiymətləndirmə və nəticələrin müzakirə edilməsi prosedurlarını etməkdən
üçün.
1.3. Açıq dərslərin əsas əsasları Tədris idarələrinin təşkili
prosesində müasir təlim metodlarının və alətlərinin tətbiqi ilə bağlı təlimçilərə metodiki
köməkliyin gostərilməsindən, özünü də təlimlər arasında təcrübə mübadiləsinin
işindən.
1.4. Açıq dərslər bilavasitə təlim prosesində təşkil edilir. Zəruri açıq
dərsin dinləyiciləri qismində Tədris Mərkəzinin təlim prosesində iştirak edir
seçilmiş və seçilmiş iştirak etmək olar.
2. Açıq dərsin planlaşdırılması və ona hazırlıq
2.1. Açıq dərslər kafedralarının iş planına və kursların dərs qrafikinə uyğun olaraq
hissəsi.
2.2. Tədris təşkil edən təlim proseslərində iştirak edən hər bir
Təlimçinin ildə bir dəfədən az yüngül dərsi təşkil edilir. Təlimçi açıq dərsin təşkili
üçün müstəqil qaydada olması mümkündür.
2
2.3. Tədris Mərkəzinin kafedraları hər bir kurs üzrə açıq dərslərin qrafikini
hazırlayır və ümumi qrafikin hazırlanması üçün Mərkəzin Tədris və metodika şöbəsinə
təqdim edir (açıq dərslərin qrafikinin nümunəsi əlavə 1-də gostərilir).
2.4. Tədris və metodika şöbəsi hər bir kurs və ya qısamüddətli təlim ərzində açıqdır
dərslərin ümumi qrafikini hazırlayır.
2.5. Açıq dərsin qrafikində kursun və ya təlimin adı, dərsin mövzusu, təlimçi,
ödəniş yeri, açıq dərsdə iştirak edəcək və əlavələr
vurulur. Açıq dərslərin qrafiki Tədris Mərkəzinin xəbərləri
az və açıq dərsləri əldə təlimlərə açıq dərslərin planlandığı gündən
az 3 gün əvvəl məlumat verilir.
3. Açıq dərsin təşkili
3.1. Təlim dərsini (dərsin bölmə və hissələr üzrə bölgüsü), təlim
materiallarını, mövzuları üzrə biliklərin tədqiqat vasitələrini (testlər, suallar,
praktiki tapşırıqlar və s.) və dərslərdə istifadə olunacaq alətlər haqqında məlumat
dərsdən bir gün əvvəl qiymətləndiricilərə təqdim edir.
3.2. Açıq dərsə keçid üçün auditoriya hazırlanır, qiymətləndiricilər və
əlavələr üçün yer hazırlanır. Bu yerlər elə seçilməlidir ki, dərsin təbii gedişinə
üsul yaratmasın.
3.3. Açıq dərsə dəvət edilmiş hər bir şəxs nəzakəti pedaqoji, dərsin
gediş mane olmamalı, dərsdən əvvəl ondan axırına kimi görünməmiş aparmalı və öz
münasibətini prosesində təlimçiyə bildirməlidir.
4. Açıq dərsin qiymətləndirilməsi
4.1. Açıq dərsin qiymətləndirilməsi təlimçinin auditoriyanı idarə etmək, mövzunun
tədrisində və düzgün qurulması, dərsi planlaşdırmaq, mövzuya
və auditoriyaya uyğun təlim metodlarını yoxlamaq və tətbiq etmək, yoxlamaq də əyani
vasitələrdən istifadə etmək üçün məhdudlaşdırmaq imkan verməlidir.
4.2. Açıq dərslərin qiymətləndiriciləri qismində Mərkəzin müdiri, təhsil işləri üzrə rəis
köməkçi, Tədris və Metodika mütəxəssisləri və baş mütəxəssis, kafedra müdirləri və
güclü təlimçilər iştirak edə bilər. açıq dərsin qiymətləndirilməsi üçün
kənar ekspertlər dəvət oluna bilər.
4.3. Qiymətləndirmə prosesində ən az 3 qiymətləndirməci iştirak.
4.4. Açıq dərsin qiymətləndirilməsi 5 ballıq şkala üzrə imtahan:
5 - çox;
4 – yaxşı;
3 - kafi;
2 - qeyri-kafi.
4.5. Açıq dərslərin qiymətləndirilməsi mühazirə və ya praktiki məşğələlər üzrə
seçilmiş meyarlara görə məhkəmə. Mühazirənin qiymətləndirilməsi meyarları
əlavə 2-də, məşğələ dərsinin qiymətləndirilməsi meyarları əlavə 3-də əlavə olunub.
4.6. Açıq dərsin hər bir meyar üzrə orta qiymətcilərin həmin meyar
üzrə hesablanmış balların cəminin onların sayına bölünməsi ilə hesablanır.
4.7. Açıq dərsin yekun qiyməti hər bir meyar üzrə orta qiymətlərin toplanması
təyin edilir və skala üzrə təyin edilir:
4.8. Qiymətləndirmələr araşdırmanı dərslərin təşkilatçısı gün aparır və Tədris
Mərkəzinin araşdırmasına və təlimçiyə təqdim edirlər.
5. Qiymətləndirmənin nəticələrindən istifadə
5.1. Tədris Mərkəzinin araşdırma kafedrasının idarəsinin idarəsi ilə
qiymətləndirmənin nəticələrini müzakirə edir və edilmiş nöqsanların aradan qaldırılması
təlim üçün təlimçiyə dəstək verir.
5.2. Təlimçi açıq dərsdə qeyd edilən nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması
üçün səy göstərməlidir.
6. Ümumi müddəalar
6.1. Təlimçi verilən qiymətlərlə razılaşmağa təkrar açıq dərs təyin olunur və
4. Tədris Mərkəzinin özündən olan başqa idarəli yeni hesablar
həmin dərsin qiymətləndirilməsini aparır.
6.2. Açıq dərslərdə yüksək səviyyəli təlimçilərin həvəsləndirilməsi üçün
əsas kimi qəbul oluna bilər.
Orfoepiya və orfoqrafiya lüğəti.
AZƏRBAYCAN DİLİNİN ORFOEPİYA LUĞƏT İvə ƏSAS PRİNSİPLƏRİ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий