
09/22/1966-cı il tarixində Bakı şəhərində doğulmuşam. 1987-ci ildə N. Tusi adına ADPU-nin “İbtidai təhsilin pedaqogikası və metodikası” fakültəsini fərqlənmə diplomu ilə bitirmişəm. Pedaqoji fəaliyyətimə 1987-ci ildə Xəzər rayonu 234 saylı orta məktəbdə ibtidai sinif müəllimi kimi başlamışam. 1994-cü ildən etibarən ibtidai sinif müəllimi kimi Bakı şəhəri S. Bəhlulzadə adına Xarici Dillər Təmayüllü Gimnaziyada fəaliyyətimi davam etdirmişəm. 29 illik pedaqoji staja malikəm. İki dəfə "Ən yaxşı müəllim" müsabiqəsinin (2009, 2015)
qalibi olmuşam. 2014-cü ildə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev “Müəllim günü” ərəfəsində Azərbaycan təhsilinin inkişafındakı xidmətlərə görə bir qrup təhsil işçisinin “Tərəqqi” medalı ilə təltif edilməsi haqqında qərar imzalayıb. Sevinirəm ki, bu il mükafatlandırılanların sırasında mən də varam. Mənə verilmiş bu yüksək təltif hesab edirəm ki, dövlətimizin rəhbərinin təhsilə göstərdiyi diqqətin daha bir nümunəsidir, həm də kollektivimizin əməyinə tam verdiyi qiymətdir. Əməyimə, fəaliyyətimə verilən böyük dəyərə görə möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevə, eyni zamanda yaradıcı müəllimləri daim dəstəkləyən təhsil naziri Mikayıl Cabbarova, o cümlədən gimnaziyamızın direktoru Məhəmmədədəli Abbasova təşəkkürümü bildirir, fəxri ad alan bütün müəllimləri təbrik edir, onu layiq olanların hamısına arzulayıram!!!!! —





Məlikova İradə Telman qızı 1966-cı ildə Bakı şəhərində dünyaya göz açıb. N. Tusi adına ADPU-nin ibtidai təlimin pedaqogikası və metodikası fakültəsini 1987-ci ildə nəşrə diplomu ilə bitirib. İradə xanım pedaqoji fəaliyyətə 1987-ci ildə Xəzər rayonu 234 saylı orta məktəbdə ibtidai sinif müəllimi kimi iştirak edir. 1992-ci ildə köçürmə yolu ilə S. Bəhlulzadə adına Xarici Dillər Təmayüllü Gimnaziyaya ibtidai sinif müəllimi təyin olunub. Bu günədək gimnaziyada ibtidai sinif müəllimi kimi fəaliyyət göstərir. Gimnaziyada işlədiyi müddətdə İradə müəllim həm pedaqoji, həm də müəllim və müəllim kollektivinin dərin hörmətini olmuşdur. O hər zaman yeniliklərlə maraqlanan, öz işləyən, daim öyrənən novator müəllimdir. Təkmilləşdirmə kurslarında fəal iştirak edən İradə müəllimlərin kurikulumun tələblərinə uyğun yeni metodikalara, bilik və bacarıqlara yiyələn, əldə etdiyi yenilikləri hər zaman gündəlik dərslərdə tətbiq edir. Onun yetirmələrinin xoş sədaları ən yaxşı ali təhsil ocaqlarından gəlir. Nümunəvi dərslərin, tədqiqatların mahiyyətinə görə İradə müəllim həmkarlarına bir örnəkdir. Haqqımızda əsirgəmir. O, dərslərdən çox İKT-dən istifadə edir və bu dərslər əsasında daha çox maraq oyadır, müəllim idarəsinə daha tez çatır. Fəal (interaktiv) və Konstruktiv təlim texnologiyalarına uyğun olaraq formada yiyələnən İradə müəllim dərslərini Milli Kurikulum standartları əsasında qurur, İKT-dən saxlama və bacarıqla, pedaqoji vasitələrdən çox boyük ustalıqla istifadə edir. Şagirdlərin yeni texnologiyanın materialı ilə fikirləşməyə, təhlil və tətbiq etməyə, fikir idarə etməyə, əməkdaşlığa və yaradıcılığa həvəsləndirir. Onlarda dərsə necə maraq oyatmaq üsullarını çox gözəl bilir və yetirmələrinin dərin bilik əldə etməsinə məharətlə nail olur. İradə müəllim ailə ilə məktəb arasında vahid tərbiyəvi bir mühit yaratmağı bacarır, pedaqoji fəaliyyətində müəllim-şagird, idarə- müəllim münasibətlərini yeni tələblərə uyğun səviyyədə qurur. O həm də kurikulum üzrə təlimçidir. Artıq neçə illərdir ki, Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi “İnkişaf” Elmi Mərkəzi və “Mədəd Azərbaycan” MMC ilə bağlanmış xidmət müqaviləsi məktəb Bakı şəhəri və onun rayonlarında “İbtidai təhsildə dərs deyəcək və təlimə ehtiyacı olan müəllimlər üçün yeni kurikulum” və “Fəal” təlim” üzrə təlimlərdə təlimçi kimi fəaliyyət göstərir. İradə müəllim iki dəfə “Ən yaxşı müəllim” bankının (2009,2015) qalibi olmuş və Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 1 sentyabr 2009-cu il tarixli rəhbərliyi ilə dövlət mükafatı almışdır. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2014-cü il 30 sentyabr tarixli 757 nömrəli Sərəncamı ilə “Tərəqqi” medalı ilə təltif edilmişdir. Suraxanı Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısının 02/25/2015-ci il tarixli 17 nömrəli idarəsi ilə rayonun ictimai işində fəal iştirakına görə fəxri fərmanla təltif edilmişdir.Gənc nəslin təlim-tərbiyəsində pedaqoji fəaliyyətinə görə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi Fəxri Fərmanı ilə təltif edilmişdir. İradə müəllimə 2011 -ci ildə Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyi “ELEKTRON TƏHSİL” respublika bankında “Su – həyatdır” adlı elektron elektron dərsi ilə, 2014-cü ildə “Heca” MİMİO XP elektron lövhəsi ilə hazırladığı elektron dərsi ilə, 2013-cü ildə 1-ci sinif Azərbaycan dili dərsi üçün “Dövşan” elektron dərsi ilə iştirak etmiş, Fərqlənmə diplomu ilə təltif edilmişdir. İki dəfə fəaliyyət göstərən bankın nominasiyası olub. O, öz fəaliyyətinə nəzarət edən müəllimdir.Təcrübə nəzarəti idarə edilməsi idarə edilməsinə nəzarət və iştirakda daima öz layihələrini artırır. “eTwin plus” proqramı üzrə təcrübə imtahanı 2 layihədə: “De la météo vers le mode de vie des élèves” (Fransa, İtaliya, Türkiyə) “və „Developing creativity in after-school activities” in ibtidai siniflərdə“ (Portuqaliya, Litva) layihələrində 1 il ərzində yüksək keyfiyyətli sertifikatı alındı. (Noyabr 11, 2014 – 31 may 2015-ci il) daima öz təcrübəmi artırmağa çalışır. 5-7 noyabr 2015-ci ildə Türkiyənin Amasya şəhərində Amasya Universitetində “İDEAL-2015” II Dinamik Beynəlxalq Elmi - Yaradıcılıq konfransında “İnsanın təhsil modeli” adlı elmi məruzə ilə çıxış edildi. Məruzəsi dinləyicilər tərəfindən maraqla qarşılanmış, beynəlxalq mətbuatda dərc edilmişdir. 21-22 dekabr 2013-cü il tarixlərində Morfo İnkişaf Akademiyasının məqsədi ilə “Liderlik və innovativ öyrətmələr üçün seminar”da, 2-3 May 2015-ci ildə Azərbaycan -Türkiyə Yeni Ortaq Egitim Layihəsi üzrə "Konstruktiv təlim Flipped Classroom" beynəlxalq treninqdə sertifikat alındı. 6-7 mart 2015-ci il birlikdə “Qarabağ həqiqətlərinin böyüdülməsi ilə bağlı elmi-metodiki və praktik məsələlər” beynəlxalq elmi-praktik konfransda “Şagirdlərə Qarabağda törədilən faciələrin mahiyyətinin öyrədilməsi –Xocalı faciəsi”adlı məruzəsi ilə çıxış edildi. 4- 5 dekabr 2014-cü ildə Təhsil Texnologiya Mərkəzinin təşkili “Təhsil prosesində şəxsiyyətyönümlü-humanist yanaşmanın əsasları” 3 günlük seminarda iştirak edilmişdir. Seminar Rusiya Təhsil Akademiyasının akademiki, Psixologiya elmləri doktoru, Beynəlxalq Humanist Pedaqogika mərkəzinin prezidenti yazıçı, psixoloq “Bəsti-Bubu” uşaq bağçasının elmi elmi professor, professor Şalva Aleksandroviç Amonaşvilinin humanist pedaqogika hansı üstünlüklərə ehtiyacı var və şəxsiyyətyönümlü-humanist yanaşma,yeni nəslin formalaşdırılmasında bu yanaşmanın rolu haqqında maraqlı təcrübi araşdırmanı öyrənərək təlim-tərbiyə işində tətbiq etməyə çalışır. 1-4 iyul 2015-ci il Əsaslanan” mövzusunda 4 günlük beynəlxalq təhsil seminarı keçirilib. Daim axtarışlarda olan İradə Məlikova mətbuatda və internet səhifələrində öz iş təcrübələri ilə paylaşır, pedaqoji qəzet və jurnallarla əməkdaşlıq edir. edir, maraqlı rəy və məqalələrlə çıxış edir. “Ana dili” dərsliyi və onun üstünlükləri” (“Azərbaycan məllimi” qəzeti. 2012. No. 1); “Fəal təlimdə didaktik oyunların yeri.” (“Kurikulum”jurnalı 2012№1), “Fəal təlim texnologiyalarını necə tətbiq edirəm” (Milli pedaqogika məktəbi” jurnalı – 2013): “Yazılışı çətin sözlər” güclü iş” (“Kurikulum” jurnalı 2013); “Fəal dərsin üstünlükləri.” (“Təhsil və zaman” qəzeti-21 may 2013); “Azərbaycanı tərənnüm edən usta rəssam S. Bəhlulzadə haqqında pedaqoji düşüncələrim” ; “Didaktik oyunların təcrübəsindən” (“Kurikulum jurnalı-2013); “Üç müdrik sənəti birlikdə birləşdirən boyük sənətkar.” (“Milli pedaqogika məktəbi” jurnalı -2014); “Müasir dərs necə olmalıdır?. (“Təhsil” jurnalı – 2015). Azərbaycan təşkilatı və Təhsil Nazirliyi Təhsil Sisteminin İnformasiya İdarəetmə Sistemi ilə “Həmkara Dk” layihəsi çərçivəsində” Mentorluq fəaliyyətinin təşkili və həyata keçirilməsi” ilə bağlı 5 günlük təlimin idarəsi olmuş, imtahan verərək mentor adını almışdır. Təlim modelləri əsasında “Yaradıcı müəllimlər akademiyası – Lisenziyader keçmiş təlim kursunu, sertifikat almışdır. “ELEKTRON məktəbi üçün ELEKTRON müəllim”(30 saat), “Təhsilin İnkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”na Dəstək Proqramı üzrə Pedaqoji kadrların metodiki, elmi-nəzəri və təcrübi hazırlığın inkişaf etdirilməsi ilə həyata keçirilir “Öyrədənlərin öyrədilməsi” layihəsi “Elektron tədris vasitələrinin hazırlanması və tətbiqi qaydalar” üzrə təlimin tətbiqi. (6 – 8 yanvar 2014-cuil). “VEB 2.0 PASSİV TƏHSİLDƏN AKTİV TƏHSİLƏ DOGRU” (09-11 noyabr 2013), “VEB 3.0 PASSİV TƏHSİLDƏN AKTİV TƏHSİLƏ DOGRU” (20-23 mart 2015 –ci il), “İKT bacarıqlarının xüsusiyyətlərimsi” adlı layihə çərçivəsində MS Power Point. İspring Pro, Easy Gif Animator proqramları üzrə tam kurs. (3-6 iyun 2013-cuil). Macmedia Flash Player 8-in öyrənilməsi üzrə təlimin (6-9 iyun 2013-cü il) həyata keçirilməsi üzrə “Elektron vasitələrinin resurslarının hazırlanması” həyata keçirilib. “MİMİO Xİ İnteraktiv lövhə ilə tədris” təliminin, (6-9 iyun 2009), “İNTEL” Gələcək üçün Təhsul Proqramının 64 saatlıq kursunu 17 sentyabr 2008-ci ildə ilk dəfə sertifikatı ilə bitirilmişdir. Bu təlim və treninqlərdə öyrəndiklərini bir ibtidai sinif müəllimi kimi təhsilimizdəki yenilikləri,kurikulumun tələblərinə cavab verən meyarları pedaqoji fəaliyyətinə tətbiq etməyə ona geniş imkan verir. Gimnaziyanın ictimai işlərində fəal iştirak etmək, gimnaziyada fəaliyyət göstərmək “Günə” radio qovşağının aparıcı rəhbəri, eyni zamanda ibtidai siniflər üzrə metodbirləşmənin rəhbəridir. İradə Məlikova Təhsil Nazirliyi, Suraxanı rayon İcra Hakimiyyəti və gimnaziya ilə birlikdə dəfələrlə rəğbətləndirilmişdir.

Təbrik edirəm, İradə xanım. Biz sizinlə fəxr editik.
ОтветитьУдалитьSağ ol, canım mənim
УдалитьTəşəkkür edirəm, Yaqut xanım!...
ОтветитьУдалить